První generaci vozů Fiat 508 Balilla, vyráběná od roku 1932, poháněl čtyřválcový motor s ventilovým rozvodem typu SV, který byl schopen při zdvihovém objemu 995 kubických centimetrů a 3400 otáčkách za minutu poskytovat výkon 20 koňských sil. To postačovalo k dosažení rychlosti 80 kilometrů v hodině, přičem spotřeba paliva se u modelu Fiat 508 Balilla pohybovala mezi 8 až 9 litry benzinu na 100 kilometrů. Motor benzinem zásobovala nádrž na požární přepážce přes karburátor Solex.
Navzdory vysoké ceně bylo během prvních šesti měsíců výroby, která byla zahájena v červenci 1932, prodáno 12 400 kusů tohoto automobilu.
Fiat 508 Balilla přinášel řadu technických inovací, mezi kterými jmenujme hydraulický tlumič, 12voltovou instalaci či hydraulické brzdy.
Fiat 508 Balilla pohání čtyřválcový motor o zdvihovém objemu 995 ccm, který poskytuje maximální výkon 20 k/14,7kW. V letech 1932 až 1937 bylo vyrobeno 113 145 vozů tohoto modelu.
Další články:
Ožije Grand Canyon v úseku pod přehradou?
Zámek Průhonice poskytuje sídlo Botanickému ústavu Akademie věd ČR.
Vřes obecný je 30 až 60 centimetrů vysoký.
Rohovník obecný roste ve východním Středomoří.
Rozhledna Orlík je umístěna uvnitř zříceniny hradu.
Rejsek obecný je aktivní během celého roku.
U australských břehů žijící sépie vějířovitá se řadí do třídy měkkýšů, podtřídy hlavonožců.
Edwin Hubble přispěl k ozkvětu astronomie.
Tis červený je stálezelená jehličnatá dřevina.
Poušť Lút je nejteplejší místo světa s teplotou povrchu 70,7 °C.
Zámek Zbraslav se honosí anglickým parkem.
Ploník obecný vypadá shora jako lesík miniaturních jehličnatých stromků.
Zámek Orlík se tyčí nad řekou Vltavou.
Fiat 508 Balilla byl poháněn čtyřválcovým motorem s ventilovým rozvodem typu SV, který byl schopen při zdvihovém objemu 995 kubických centimetrů a 3400 otáčkách za minutu poskytovat výkon 20 koňských sil.